Pracujeme rychle, přesně a srozumitelně.

  • Connector.

    Zadání požadavku

    Přes Centrum podpory, chat nebo telefon.

  • Connector.

    Požadavek převezme pracovník podpory

    Bez prodlení se požadavku uživatele věnuje nejbližší dostupný pracovník a začíná jej řešit. Komunikace probíhá přes email, telefonem, vzdálenou správou, Facebookem, Twitterem, nebo v chatu.

  • Connector.

    Vyřešení a uzavření požadavku

    Vyřešený požadavek je následně uzavřen.

  • Connector.

    Hodnocení

    Uživatel může po vyřešení požadavku ohodnotit práci podpory. Ať víme, jak jsme si vedli.

Technická podpora s každou licencí
Všichni uživatelé předplatných licencí nebo permanentních licencí s údržbou od naší společnosti CAD CAM SYSTEMS s.r.o. mají vždy k dispozici profesionální technickou podporu v češtině. S technickou podporou máme bohaté zkušenosti, pro CAD CAM systémy ji poskytujeme již od roku 1994.

Statistika technické podpory za 2. čtvrtletí 2017

Následující obrázky jsou screenshoty ze statistiky našeho helpdesk systému, ve kterém se registruje většina požadavků na naši technickou podporu. Data jsou sbírána od 1.4.2017 do 30.6.2017.

Graf výše ukazuje průměrnou rychlost přiřazení agenta na technické podpoře k požadavku uživatele podle priority

Graf výše ukazuje průměrnou rychlost první odpovědi agenta na požadavek uživatele podle priority požadavku.

Graf výše ukazuje hodnocení uživatelů práce naší technické podpory pomocí dotazníku automaticky odesílaného spolu s informací o vyřešení požadavku.