Rychlá, přesná a srozumitelná podpora

  • Zadání požadavku

    Přes Centrum podpory, chat nebo telefon.

  • Požadavek převezme pracovník podpory

    Bez prodlení se požadavku uživatele věnuje nejbližší dostupný pracovník a začíná jej řešit. Komunikace probíhá přes email, telefonem, vzdálenou správou, Facebookem, Twitterem, nebo v chatu.

  • Vyřešení a uzavření požadavku

    Vyřešený požadavek je následně uzavřen.

  • Hodnocení

    Uživatel může po vyřešení požadavku ohodnotit práci podpory. Ať víme, jak jsme si vedli.

Statistika technické podpory za celý rok 2018

Následující obrázky jsou screenshoty ze statistiky našeho helpdesk systému, ve kterém se registruje většina požadavků na naši technickou podporu.

Data jsou sbírána od 1.1.2018 do 31.12.2018.

Rychlost přiřazení požadavku

Graf výše ukazuje průměrnou rychlost přiřazení specialisty na technické podpoře k požadavku uživatele podle priority

Rychlost odpovědi na požadavek

Graf výše ukazuje průměrnou rychlost první odpovědi specialisty na požadavek uživatele podle priority požadavku.

Spokojenost s technickou podporou 2018

Graf výše ukazuje hodnocení uživatelů práce naší technické podpory pomocí dotazníku automaticky odesílaného spolu s informací o vyřešení požadavku.